Kayıtlar

Nisan 18, 2021 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

NAGİHAN EKİZ MAKBULE HANIM ANAOKULU/ OSMANİYE PROJEMİZİN LOGO VE AFİŞ GÖRSELLERİ

Resim
PROJEMİZİN AFİŞİ, YAPILAN ANLET SONUCU  Merve Gülpınar  ÖĞRETMENİMİZİN ÇALIŞMASI KAZANMIŞTIR. PROJEMİZİN AFİŞİ, YAPILAN ANLET SONUCU  Elif Kara  ÖĞRETMENİMİZİN ÇALIŞMASI KAZANMIŞTIR.  

Elif YAVUZ MUTLU Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu İSTANBUL 23 Nisan Puzzle oyunu

Resim
  Öğrencim Hira A. oynadığı 23 Nisan Jiksaw Puzzle Oyunu.Bu video canva.com ile yapılmıştır.

Elif YAVUZ MUTLU Öğretmen İbrahim Öztürk İlkokulu İSTANBUL

Resim
  23 Nisan Jiksaw Puzzle Etkinlik Oyunu Etkinliğimiz

Pınar ARILAR-Albay İbrahim Karaoğlanoğlu İ.O--DİJİTAL YAPBOZ

Resim
 

MERVE GÜLPINAR 23 NİSAN ANAOKULU OSMANİYE 23 NİSAN YAP-BOZ ETKİNLİĞİM

Resim
 

NEJLA DEPREM - MAKBULE HANIM ANAOKULU - OSMANİYE (ADIM ADIM İLERLEME LOGO VE AFİŞ)

Resim
 NEJLA DEPREM - MAKBULE HANIM ANAOKULU - OSMANİYE (ADIM ADIM İLERLEME) Beklediğim onay yazısı geldi ve artık bir projem var. Biraz araştırma birazda deneyimli arkadaşların yardımı ile proje sayfalarımızı oluşturdum. Benim için ilk deneyim olan projeme yine ilk deneyimi olan ve daha önceden deneyimli olan proje ortaklarımın da katılmasıyla projemiz iyice şekillendi. Tanışma webinarları, whatsaap grubu, zoom toplantıları derken arkadaşlarla da iletişimimizi güçlendirdik ve güzel bir ekip oluşturduk.     Artık sıra sayfalarda yer alan başlıklar için paylaşımlarda bulunmaktaydı. Proje ortağım Nagihan öğretmenimin desteği inanılmazdı. Her şey için tekrar teşekkür ediyorum. Öğretmen, öğrenci, okul ve şehir tanıtımları yapıldı. projemize Afiş ve logolar hazırlandı. Yapılan anket sonucunda Merve GÜLPINAR öğretmenimizin afişi ve Elif KARA öğretmenimizin logosu seçildi. AFİŞ LOGO    Veli izin belgeleri ve bilgilendirme toplantıları, Güvenli internet çalışmaları, sını...

DERYA KAYMAK KARAKUM ALTINDAĞ BELEDİYESİ ANAOKULU- ANKARA 23 NİSAN YAPBOZ ETKİNLİĞİ

Resim
 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI İÇİN HAZIRLANMIŞ OLAN PUZZLE ETKİNLİĞİMİZDE  ÖĞRENCİLERİMİZ HEM DÜŞÜNDÜLER HEM DE ÇOK EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRDİLER.

NEJLA DEPREM - MAKBULE HANIM ANAOKULU - OSMANİYE (23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı)

Resim
       Projemizde elbette ki belirli gün ve haftalara yer vermezsek olmazdı. İşte öğrencilerimiz için hazırladığımız dijital 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI yapbozumuz. Oynamak isteyenlere link bırakıyorum iyi eğlenceler. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=25b303791dfd 😆 BİZ OYNARKEN ÇOK EĞLENDİK 😆

İpek Ünsal Bilik -Makbule Hanım Anaokulu- Osmaniye/Bayrak Deneyi

  Farklı kağıt çeşitlerini suya bırakarak renk verenleri gözlemledik. Krapon kağıdı ile kırmızı renkli su elde ettik. Katlanmış ay ve yıldız şeklindeki kağıtların kırmızı renkli suda açılışını izleyerek bayrak oluşturduk

Nagihan EKİZ Makbule Hanım Anaokulu Osmaniye BAYRAK DENEYİ

Nagihan EKİZ Makbule Hanım Anaokulu Osmaniye- yağmur nasıl oluşur? deneyi

Resim

NEJLA DEPREM - MAKBULE HANIM ANAOKULU - OSMANİYE (ETİWİNNİNG PROJESİ HAZIRLAMAK)

 ETİWİNNİNG PROJESİ HAZIRLAMAK     ilk olarak tam emin olmamakla birlikte belki de var olan bir projeye ortak olup deneyim sahibi olmam mı gerekirdi? acaba... bilemedim.     Her zaman üreten, farklılıkları seven ve birazda lider ruhlu oluşumdan mıdır her şeyin ilkiyle başladım. İlk proje... ilk kurucu ortak... ilk blog yazarlığı... Güzelde oldu.      Öncelikle bir konu belirlemeliydim. İlk defa deneyimleyeceğim için konu alarak daha kapsamlı ve uygulama aşamasında zorlanmayacağımı düşündüğüm, okulöncesi eğitimde de sıkça kullandığımız ve kalıcı öğrenmeyi birebir gözlemlediğimiz bir yöntem olan DENEY konusunu seçtim.     Sınıfımda uygulayabileceğim ve öğrencilerimin gelişim seviyelerine uygun deneyler belirledim. Bu deneylerle öğrencilerime ne kazandırabilirim, onları bulundukları seviyenin ötesinde neler verebilirim gibi yani AMACımı, sonra onların gelişimlerinin ilerleyen yıllarına da etkide bulunabilmek için HEDEFlerimi, amaç ve hedefl...

İpek Ünsal Bilik-Makbule Hanım Anaokulu-Osmaniye/Yağmur Nasıl Oluşur?

  Yeryüzünden buharlaşan su bulutlarda nem olarak depolanır. Artan nem miktarını taşıyamayan bulutlardan yeryüzüne yağmur damlacıkları tekrar dönüş yapar. Pet bardaklardaki pamuk bulutu, mavi su yağmuru, kavanozun dibi yeryüzünü temsil etmektedir. Çocuklar aktarılan suyun ilk damlalarda yağmur yağmasına yeterli olmadığını, artan nemin(mavi suyun) bir süre sonra damlacıklar halinde yeryüzüne döndüğünü deneyimlediler.